Brev:
Skemad med krydderier
9. maj 2017
Alder:
5 mdr.
Skemad med krydderier
Hej Helen,
Hvornår må man begynde at introducere krydderier i babymad?
Min dreng er 5 måneder og han er så småt begyndt at øve sig i at tykke maden, pt spiser han grød om formiddagen og mos om aftnen (ikke groft endnu).
Venlig hilsen
Kris